elori1034 iki çocuğumuda pendik yüzyıl da doğurdum çok memnunum. Oğlumu 3 ay önce doğurdum seylan tapanda. Doktordanda hastanedende çok memnunum ben yani önerebilirim. Seylan hanım şeker gibi bir kadın zaten çok tatlı. Arkadaşım benden on gün önce doğum yaptı synı hastanede başka doktora normal doğumdu onunki malesef o doktor çocuğun omzundan kolunu kırmış. Yani şans meselesimi desem ne desem bilemedim. Yani bide yüzyılda en yoğun doktordu kendisi bunu yapan. Çok şükür ben seylan hanımla bi sıkıntı yaşamadım🌸