Pearlyy çok acıyacak mi dediğinizde hiç acımayacak demeyi çok isterdim ama acıyacak canınız ama ağrı kesicilerle kendinize geleceksiniz ve bebeğinizle o acılar geçecektir Allah’ın izniyle. Bende çok korkuyorum ikinci sezeryanim olacak ama o günün gelmesini heyecanla bekliyorum