Nesrinkilicc hayır ilk dogum du benimki diyelim mesela sadece nisan geldi sanci su vs yok hastaneye yatiran doktorlar var gorumcem ayni sekilde nişan gelince korkmuş bilmeden gitmiş tam uc gün yatirmislar sanci vermisler dogum olmayinca sezeryan olmus o sebeble dedim sizin zaten sezeryanmış bekletmezler o kadar