Lütfen beni yanlış anlamayın lütfen sadece başıma geldiği için yazıyorum.
Odanızı nasıl süslerseniz süsleyin ama tavsiyem kapının önüne balonlar , azıcıklar , çiçekler koymayın. Doğumhane katında sadece taze anne olmuş kişiler yok maalesef çok üzülerek belirtiyorum bebeğini ölü doğum yapmış anneler , erken doğum yapmış bebeği küvezde olan anneler , düşük yaptığı için kürtaj olmuş anneler de kalıyor ve inanın onlar o kapıda ki süsleri görünce saatlerce ağlıyor.
Başıma geldi bir ölü doğum , bir erken doğumum oldu ikisinde de hastane koridorunda yürüyüş yaptığımda gördüğüm süsler karşısında ağır travmalar yaşadım özellikle bebeğimi kaybettiğim de 2 defa bu sebepten bayıldım.
O yüzden bu tarz gördüğüm her yerde bunun uyarısını veya nasıl desem tavsiyesini yapıyorum. Kapı süsü değil bahsettiğim şey balonlar , çiçekler vs abartılı süsler.
Yanlış anlamayacagınızı düşünüyorum ondan bu yorumu yaptım kırdıysam , üzdüysem kusura bakmayın.
Sağlıkla kucağınıza alın 🥹❤️