1010_ Ben de burda bir postta okudum bir abla yapmış faydasını görmüşüm dedi doğum sancısı başlayınca onu bir bardak suya (sıcak su olsa daha iyi açılma oluyormuş) koyuyor evde kalan artık kin olursa üstüne meeyem süresi falan okunuyor bitki açılınca açılma oluyor doğum kolay oluyor doğrudan sonra da temiz bir yerde kurutuluyor bitki kapandikca da vajina da kapaniyormuş hatırladığım kadarıyla böyle yazmıştı☺☺