Bginan öncesinde 3 ay kadar folik asit kullanmıstım, hamilelikte de devam ettim 3 ay boyunca, sonra multivitamine geçtik onun da içinde zaten folik asit var, ismi pregnom. 16 gibi de kan ilacı başladık gyno ferro sanol. 19. Haftada nbl osteo formulaya basladım o da kalsiyum ve magnezyum içeriyor. Bu şekilde suan 3 tane düzenli vitaminim var her gece içtiğim 🌸 hepsini kendi doktorum yazdı, sağlık ocağına sadece aşı için gittim.