Ozbyt Özel bölgemin üst tarafı koltukta oturmak harici ne yaparsam yapayım delice ağrıyor günden güne arttı. Yatarken yataktan kalktığımda yere oturursam vss. Doktoruma sordum doğum kanalına girmeye hazırlandığı ıcın dedi. Bilmiyorum yaşayan var mı kızlar
Kiwi12 Ozbyt 31 haftalık olacak yarın benımde aynı agrılar var bazen yürürken bıle çok agrıyor gece uyurken falan agrısına uya ı yorum
Ozbyt Kiwi12 ağrısına hıc uyanmadım çok şükür amaa zaten uyku sorunu yaşıyorum muhtemelen bir süre sonra bayılıyorum 😅😂🤣 çok canım yanmaya başladı cuma doktora gidicem tekrardan sorcam amaa çok zorlıyır beni 35 hftalık hamileyim 36 olcaz çok az kaldıı ondan olabşkir mi bilmiyorm
Kiwi12 Ozbyt galıba benımde bu ay çok cogaşdı magnezyum eksıklkgınden dıye düşünüyorum ama bilmiyorum
Ozbyt Kiwi12 kullanıyorum ben sabah akşam eksiklik olduğunu düşünmüyorumm kendim için ama bakalımmm belkıde doğumla alakalıdrı gerçekten