27+2 olduk.Uygulama ve ultrasonda 16 Mayıs gözüküyor ama bebek iri dedi doktor.Cumartesi kontrolüm var ciğer geliştirici ignelerimi oldurtacak duruma göre Sen Nisan ayından itibaren hazır ol amacımız en erken 34. Haftaya kadar içinde tutmak dedi.Riskli gebelik olunca ne zaman doğum olacak bilemiyosun.