gulsun-36 Arkadaşlar merhaba sizlere bir konuda danışmak istiyorum benim tam vajen girişimde bir beyazlık oluştu elimlede hissedebiliyorum. O vajinal mantar mıdır acaba muyaneme daha var ama yarın yine de doktorumu arayıp soracağım başına gelen var mı
gulsun-36 evrem321 kaşıntı arada az oluyor yanma vs yok ama süt kesiği alıntısı bir iki sefer oldu açıkçası ben görüntüsünden emin olamadım beyaza yakın bir renkte sanki yapışmış oraya gibi duruyor böyle bir görüntü verir mi acaba