_Ay9897 gece doğum yaptım sabah uyandım sütüm henüz gelmemişti hastanede sütün yok demişlerdi bebek hemsirelerş çok tedirgin olmustum olmıcak diye ama ertesı günü çıktım eve geldim bi duş aldım sütüm geldi çok şükür hemen bayada doldu yani bence bu sezeryan veya normal diye deil de kişiden kişiye diyelim çünkğ yengem benden önce doğum yaptı hem normal hemde 3. Doğumuydu 1 hafta sonra geldi benim ilk ve sezeryandı 2. Günü geldi :)