Yaseminki 23 haftalık hamileyim. 1 hafta önce felan yanlış hissetmediysem balon patlaması gibi 2 3 kere hareketlenme hissettim. Gücü tam oturmamış hafif hafif tekme yani. Ama bidaha hissedemedim. Böyle geç hisseden oldu mu ? Normal mi?
Lina-Annesi Yaseminki bende çok gec hissettim. Herkesin hissettiği hafta farklı. İlk.hamilikte geç.hissdilmesi.normalmiş.karın kasları sıkı olduğu icin
Aynenkanka Yaseminki normal canım 28. Haftaya kadar bebeğin hareketleri düzenli olmazmış doktorum demişti ve gerçekten öyle tecrübe ettiğim kadarıyla
Lina-Annesi Yaseminki 22 de seyreme şeklinde. 24 de tekme hissettim. Sonra.yine.seyreme.seklinde.hissettim baya bi
alagulgoz Bende 20+3 haftalık gebeyim henüz hissedemedim bu hafta detaylı ultrasona gittim doktor çok hareketli bir bebek olduğunu söyledi fakat ilk gebelikte 24. Haftaya kadar hissedilebiliyormuş
babyji Ben diyarbakırdayım depremin ilk iki günü doktora gidemedim üçüncü günü bir okulun sınıfında kalırken düşünüyordum ve birden tekme attı 19+2 gazdır dedim sabah yine attı hareketli bir bebek eğer yatıyorsam muhakkak hissediyorum