blogmomies Kızlar bugün ilk defa kanamam oldu akşam ve doktora gittim. İğne yaptılar. Tuvaletimi tutmuştum biraz ve sonra tuvalete gittiğimde kan gördüm . Tuvaletini tutunca böyle bişey olur mu?
Sevgi56 blogmomies yok canım tuvaletini tuttuğun için kan gelmez sanmıyorum, progestan vermedi mi doktorun
Ozge818 blogmomies alakasınjn oldugunu dusunmuyorum 3+4 te ogrendım 4 haftalık kanamam basladı leke seklınde 7+4 um her gun koldan ıgne oluyorum prolutex dusuk olmasın dıye dedı doktorum kanama alanım oldugu ıcın doktorunuz degerlendırecektır ama her kanama onemlıdır
blogmomies Sevgi56 Akşam gittiğim için başka doktor baktı ama doktorumu aradı . O da iğne ismi söyledi. Yarın da muayeneye bekliyor. İğne çok etkili dedi. Ben tuvaletimi tuttuğum İÇİN çok üzüldüm vicdan yaptım . Çok teşekkür ederim 🙏🏻😻
Simayla blogmomies bende oldu hala oluyor ara ara onunla alakalı değil progestan verdi 7. Haftadan beri kullanıyorum 11 hafta olduk inşallah uzun sürmez canım
Simayla blogmomies kahverengi yedi ama arada bazen kırmızıda oluyor progestanı bana fitil olarak kullan dedi gelmeye devam etti şimdi ağızdan yutuyorum peceteye silince çok az böyle geliyor kahverengi doktor Bi sorun yok diyor ama tedirgin oluyor insan ister istemez
Ozge818 Simayla sanırım benım ıgne oldugu ıcın vurulurken asla gelmıyor ıkı gun bıraktırdı doktorum deneyelım dedı tekrar leke kırmızı olarak geldı basladık 10 hafta bıtene kadar vurulmaya devam edıcem bende