An itibariyle 35 oldum cok şükür cok zor geçen Bi gebeliğim var her hafta bişey cıkıyor 🤦🏼 bugünden beri sanki karnım aşa çekiyor gibi hissediyorum birde dün gece göbek deliğimin etrafında ağrı vardı çok anlamadım 🤦🏼 bebişin hareketleri aynı çok şükür hissetmemezlik yaşamıyorum ama niye böyle oldum acaba 🥺🥺