Htcdgrl forum kısmında sol üstte resim yükle kısmı var oraya basıyorsun seni resim yükleme sayfasına yünlendiriyor oraya istediğin resmî koyup ardından kopyala dıyorsun hangi tartışmaya yüklemek ıstersen tıklayıp yapıştır dıyorsun canım daha kolay yöntemi varmı bılmıyorum ama bu şekilde biliyorum ben