Eldgrn bizde son 26 ile yola devam inşallah. Vakti zamanı ne zamansa o zaman gelirler inşallah 🤲🏻☺️ bizimde cuma görüş günü. Geçen hafta dogum pozisyonunu almis dedi bizim kizce biraz minnak doğacak sanırım☺️ sağlıklı olsunda. Sirt ağrısı, göğüs altı ağrıları, çatı kemiği agrilari bizde de oluyor onun dışında bi sıkıntımız yok çok şükür. Sağlıklı selametli kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻🌺