Kızlar bata 12 gün var bugun akıntı ve aşırı sancım vardı kasıklarda yumurtlama 11 12 13 olması gerek ama bugun akıntı geldi anlam veremiyorum. Tansiyonum falan da yüksek çıktı. Aç falan da değildim Bi anda oldu herşey. Ek olaraktan da kan sulandırıcı kullanıyorum acaba onun etkisi olabilir mi yada gebelik belirtisimi? Kafam çok karışık?