Merhaba! Güzel anneler ve anne adayları🌺
Ekim ayında bi kaybım oldu (10 haftalık kalbi durdu meleğimin) kürtaj olduğum gün babamın beynine pıthı attı onun sağlık sorunları ile ilgilendiğim için genetik testi yaptıramadım sadece kürtaj sonrası bebekten bi parça patolojiye gönderildi sonuçlarda herhangi bi sorun çıkmadı. Şuan yeniden gebeyim 5+3 haftalık aynı durumu yaşamaktan korkuyorum acaba gebeyken genetik testi yapılıyor mu ? Bu durumu yaşayan var mı acaba?