Güzel anneler hayırlı akşamlar yarın 40+3 oluyoruz bebeğin suyu ve hareketleri azaldığı için yarın suni sancıyla doğumumu başlayacak doktorum hiç açılmam yok önce açılma için ilaç verecekler sonra suni sancı o aşamada verebileceğiniz tavsiyeler var mı inşallah sağlıkla alırız hepimiz kucağımıza