123esr_ Korktunuz mu sizde çok şiddetli hissedip . Veya hemen mi alıştınız ? Artık sürekli mi hissedeceğiz hareketleri böyle . Sürekli hissedeceksem daha tekme atmazsa korkmalımıyım hareketsizlik hissedersem ) ?
Eminerd 123esr_ ilk bebeğimde bende çok tuhaf olmuştum çok korkutucu ama bir o kadar güzel bi his ve her vurduğunda o duygu kat kat artıyo bunu bilir bunu söylerim ikinciye hamileyim bu daha 14 haftalık ama rüyamda hep tekmelerken görüyorum
poyrazin_annesi28 123esr_ Ben de aniden irkiliyorum ansızın olunca ama artık sabahları tekmesiyle uyanmaya başladım 😂 Alıştım çok güzel bişey. Hareket etmezse şüpheye düşüyorum
ArvenMom 123esr_ ilkte irkilmiştim ama şuan alıştım sürekli hissediyorum 1 gün hissstmediğimde de sorun yapmıyorum 🥰
Nilsss1907 123esr_ Kız korkulur mu hiç bu minnoşların ayaklarından. Biz artık aştık karşılıklı sohbet ediyoruz 38.hafta🙈🤪🤣