DanLa Migrostaydık bir gün defter de yanımda 🙈🙈 Minies gözüme çarptı önerdikleri arasında da olunca aldım bi paket. 27 gün kaldı doğuma Allah izin verirse bakalım popişi rahat ederse onla devam edicm baktım pişik vb yaptı listedekilerden devam artık :) annem de bana takıntı yaptığımı söylüyo bizim zamanımzda en iyi Primaydı falan diye ama insan bile bile de kimyasal içeren şeyler kullanmak istemiyo. Bilmesek bi nebze ama bilince insanın içi de almıyo.. Şampuanda pişik kreminde fln set olarak Sebamed almıştım sonra baktım önermemiş içeriğindekilerden dolayı Bübchen ile değiştirdim hemen:)) biraz da bebişlerimizle ilgili sanırım. Onlara alerji falan yaptıkça başka ürünlere geçcz mecburen.