Bellisima21 Arkadaşlar günde kaç tane meyve yiyosnuz ve ne yiyosnuz doktor bna dedi meyve az tuket şeker var
Arzum_aktn0 Bellisima21 kaç haftalık hamilesiniz acaba? Benim doktorum da bana şekerli şeyleri az tüket dedi.
AsyaveAnnesiii Bellisima21 yarım portakal yarım elma yarım havuç yedim bugün bazen bi mandalina bi muz oluyor evde ne varsa çok meyve seven biri değilim bebiş için yiyorum sırf
Sahnedekimadam Benim doktorlar bana karışmıyor , kötü ediyorlar :) sadece muzu hergün tüketiyorum diğerlerini 2 günde 1 elma armut portakal vs meyve tabağı yapıyorum 🥰
1Gunes Bellisima21 37+5 im gün içinde canım istedikçe yiyorum açıkçası muz havuç portakal elma sınır koymadım son haftalar zaten doğum da yakın bebek kilo alsın diye uğraşıyorum.
-Nazlican35- Tüm gün sadece meyve yiyiyorum doktora dedim çocuk meyve olarak doğacak diye 🤣 günde 4 yada 5 portakal 2 muz bı elma bı armut yiyiyorum bazen kivi çilek yiyiyorum arada yada ananas besinim bunlar yemek yiyemiyorum malesef bu yüzden 14 kg verdim
Tire35 Ne kadar doğrudur bilememekle meyveyi kahvaltıda yiyorum genel olarak portakal kivi mandalina gün içinde de bir muz yiyorum mideme iyi geliyor
piiremsesinannesiii Bellisima21 ben de sürekli yiyorum meyve bi saati de yok özellikle akşamları acıkınca yemek yerine elma armut portakal kivi hepsini birden yiyorum ekmek yemiyim diye
Aselhumaninannesi Masalina12 c vitamini ve bağışıklık yönünden çok kuvvetli öneriyor doktorlar bende çok yiyordum
Evraa Bellisima21 1 portakal, 2 mandalina, 1 kivi, 1 muz bazen 2 muz yediğim de oluyor. Yarım ayva.. Meyve çok sevdiğim için her gün tüketiyorum.
Kiwi12 Bellisima21 evde mu varsa her sabah bır tane aç karnına yıyorum dıyer meyvelerı fazla yıyemıylrum istesemde mesela greyfurt yersem mıdem agrıyor yanıyor ölüyorum lımonda aynı sekılde çaya sımtıgımda perısan oluyorum elma desen mıdemı çok kötü yakıyor anlamadım armut falan yıgebılıylrum
Pamuk gzl_2320 bendede seker çıktı muz ve üzüm yasakladı özellikle muz asla yemiceksin dedi en sevdiğim meyve🙄🙄
Sulte Bellisima21 bir muz yiyorum genelde arada nadir iki üç günde Bi armut falan aklıma gelmiyo çok canım istemiyor meyve nedense
hayalcim Bellisima21 bana da meyve az tüket dedi ama sanki benim içim yanıyor elma portakal kivi yiyorum hemen hemen hergün