Merhabalar hanımlar bir sorum olacaktı. Doğumdan sonraki dönem için lohusa gecelik bakıyorum. Renk olarak kararsızım. Beyaz takımlar iç belli ediyor diyorlar. Pudrayı beğeniyorum yada kırmızı. Siz ne tercih ettiniz? Elbise kullanışlı oluyor mu yoksa pijama takımı şeklinde mi daha rahat oluyor?