sorybaby Tsh 3 den düşük olması gerekiyormuş bugün sağlık ocağı test istedi 30. Haftadayım 4.41 çıktı hastaneye sevk ettiler orda da yarın tekrar test vermemi istediler bu kötü bir şey mi yaşayan yada bilgisi olan var mı ??
Lina-Annesi sorybaby benimde öyle canim valla miniklerimiz rabbim korusun Erken.dogum riski falan oluyormus
nidosh sorybaby Endişelenmeyin size ilaç tedavisi başlayacaktır. Benim de 4.9 çıkmıştı ilaç kullanıyorum. ama merak ediyorum her ay normalde kadın doğum rutin olarak hormon testlerini almıyor mu. Aylık olan tsh değerleriniz kaç çıkıyor
Dahayokveannesi sorybaby sorun etme ilac veriyor dususe gore dozu ayarliyor . Ayrica dahiliye doktoru bakiyor kontrol ediyor
sorybaby Lina-Annesi kim dedi boyle bir risk olduğunu ki bide sizin kaç çıkmıştı tedavi falan oldunuz mu
nidosh Endişelenmeyin size ilaç tedavisi başlayacaktır. Benim de 4.9 çıkmıştı ilaç kullanıyorum. ama merak ediyorum her ay normalde kadın doğum rutin olarak hormon testlerini almıyor mu. Aylık olan tsh değerleriniz kaç çıkıyor
sorybaby nidosh sormayın bu doktor hicbirseye baktırmıyor başından savıyor idrar yolu enfeksiyonum var sanırım diyorum tahlil istiyorum yok gerek yok diyip ilaç yazıyor en son Eylül ayinda başka bir doktor yapmıştı bana onda da 1.90 çıkmış Tsh e nabızdan baktım
nidosh Lina-Annesi ben daha 3.trimester e girmedim ama 2 hafta kaldı. 3.77 çıktı. Doktor dozu yükseltti. Her ay kontrol ettiriyorum.
pamukprensesss sorybaby bende 33 haftalığım dün kanda 3.49 çıktı referans aralığında yandaki en yüksek 4.2 yazıyordu yine de bi iç hastalıklarına görün dedi bakalım ne diyecekler
Lina-Annesi pamukprensesss benimde 3.85 . Yüksek diyorlar referans aralığı dediğiniz gibi. Neden bize yüksek diolar
pamukprensesss Lina-Annesi hiç bilmiyorum ki birde T4 düşük olursa o da sıkıntıymıs benim o da düşük 😞
Lina-Annesi pamukprensesss geçmiş olsun. Rabbim sağlıklı bi şekilde yavrularimizj kucağımza almayı nasip etsin