Arzum_aktn0 Kızlar 28+3 hamileyim. Bebeğimin hareketlerini net Bir şekilde hissedebiliyorum, ama yaklaşık bi 15 dakikadır karnımın sol tarafında tık tık diye hareket var. Bu ne olabilir. Bebeğin tekmesi mi yoksa hıçkırık mı anlam veremedim??
Arzum_aktn0 Ozggesen bu kadar uzun süre hissetmem normal mi acaba. İlk gebeliğim ufak birşey de korku basıyor. 😂
Emay24 Canım aynı ritimde devam ediyorsa hıçkırıktır ben 37 haftalık hamileyim senin haftalarında 100. E kadar sayıyordum hıçkırık sayısını