40+5 oldum 41olunca hastahaneye sancım olmasa bile yatış mı yapayım yoksa sancımı mi bekleyeyim. 40 dan sonra riske mi giriyor? Hastahaneye yatınca sancimi beklerler mi yoksa direkt suni sancı mi verirler. Suni ile açılma olmazsa sezeryan mi olur . İlk doğumum ne olacak bilmiyorum keşke erkenden sancım gelseydi hayırlısı