Nasminel benimde 27. Haftalarda gelişme geriliği var 1 hafta dedi çok üzülmüştüm beslenmeme dikkat etmiyordum her sabah 1 yumurta bi bardak kefir gün içinde muz ceviz vs. Tüketip beslenmeme dikkat ettim bebeğim şuan 1 hafta ilerde ☺️ Ayrıca 1 hafta gerilik çokta önemli değil bildiğim kadarıyla 2 haftaya kadar gerilik normal kabul ediliyor gerilik ilerlerse müdahale ediyor doktor korkma canım kendini strese sokmadan beslenmene dikkat et düzelir ☺️