ozlemkorsan Kızlar 15 haftalık hamileyim. Doktora gittiğimde 12.hafta da erkek olabileceğini söyledi, daha sonrasında 15.hafta da kız olduğunu söyledi. Cinsiyette değişme olur mu bu haftadan sonra 🙄
ozlemkorsan Bana doktor birşeyler alabilirsin dedi ona güvenip aldım da emin olamadım sizlere sorayım dedim 🤭
Minyonz Benim 16. Haftada doktorum kiz gibi benim yorumum dedi. Haftada %90 erkek dedi. Bugün detaylı ultrasona girdim baska bir doktor ne dese beğenirsiniz 😄 Taş gibi erkek bu dedi. %99 diyor. Yani bende gördüm çocuğun cinsiyetini. Cinsiyet mı değişti yoksa ilk doktor kör mü😱
Bercestee Minyonz olabilir hocam benim de kız demişti sonra yok yok erkek pipisi de çok burda demişti😂
ozlemkorsan Bende emin olamıyorum açıkçası ama erkek çıkıntısı yok dedi doktor kız çıkıntısı bu diye söyledi emin olamıyorum açıkçası 😔
Nesli8181 Aspenya44 görmüştü doktorum kesin kız demişti her gittiğim de sezaryen olucam diye doktor tavsiyesinde bulundu demez mi erkek diye inanmadım ayrintiliya girdiğim de öğrendim erkek olduğunu 27 haftadan yani
Eminerd ozlemkorsan darısı başıma 13 haftada yüksek ihtimal erkek dedi ilk çocugumda erkek bunu kız istiyoduk bir daha ki ay daha kesin belli olur bnde dua ediyorum kıza döner diye