Adenmavimom Merhaba anneler Haziran ayında doğumum olcak puset örtüsü alacağım fakat sadece müslin mi yoksa çift taraflı pikeli müslin almak mı daha kullanışlı olur bilemedim sizler nasıl tercih ettiniz
Mysmrt Adenmavimom ben bunu aldım gayet güzel geldi çok anlamıyorum ama güzel sanırım yıkadım ütüledim koydum kullanışlı gibi duruyor
Mamacita1 Adenmavimom Bende puset örtüsü bakıyorum aynı şekilde benimde doğumum hazirana denk geliyor. Bence müslin tarzı ince olursa daha iyi olur gibi o çift taraflıları da çok beğeniyorum ama kalın olur mu acaba sıcak havalarda nasıl olur bilemedim açıkçası 🤷🏼♀️
SebnemRasit Adenmavimom kesinlikle müslimin alma çünkü rüzgarda direk uçuyor ben kendime Trendyol dan mamky var ondan aldım kış bebeği ama şırı kullanışlı bi yandan da emzirme örtüsü olarak kullanıyorum. Yazında güneşten tozdan korur
Rabia04_09 Adenmavimom Benim de mayısa denk geliyor Müslin tercih edeceğim henüz almadım ama alırsamda Müslin alacağım