Ece61 Ilayuyrr bende 40+3 üz şu an kızımla ama bende de tık yok karın sertleşmesi değıil de hareketli baya maşallah ayağını sokup duruyor göğsümün altına ondan sonra ne nişaan var ne sancı arada belime ağrı vuruyor gidiyor
Ilayuyrr Ece61 doktorunuz ne yapmayı düşünüyor. Bana yarın suni sancı vereceğini söyledi ve açıkçası çok tedirginim
Eskiz Ilayuyrr banada en fazla 41. Haftaya kadar beklediklerini bebek kendi isteğiyle doğmazsa suni sancı verildiğini söyledi doktorum bizde bekliyoruz yarın kontrolüm var ne diyecek çok merak ediyorum 40+2 oluyoruz
Ece61 Ilayuyrr bence kontrolleriniz iyi ise bebek siz keyfiniz yerinde ise suni almayın derim illaki gelecek biraz daha bekleyebiliriz gibime geliyor tabi doktorunuzu dinleyin
[silindi] Eskiz hala devam ediyor mu karın sertleşmeniz? Benim gece boyunca devam etti şuanda da var😵💫 ve çok rahatsız edici ya
Eskiz [silindi] devam ediyorsa bence gidin doktora. Çünkü benim doktorum doğum başlangıcı olduğunu söylemişti bu şekilde bir kasılmanın. Benim şuan kesildi devam etmiyor
[silindi] Eskiz sancım yok ama🤷🏼♀️ nefesin kesilene kadar sancı bekle evde dedi doktorum😂 doğum sancısı hissediliyor diye bekliyorum bende🤷🏼♀️
2bebek1huni Eskiz sancılarınız arasında dakika tutun ilk doğumsa uzun sürebilir sancıların sıklaşması. Hastane yakınsa 10 dk da bire düşünce gidin bence
Eskiz [silindi] her doktor farklı söylüyor herhalde bana da karnın futbol topu gibi olup sertleşirse sık sık gelmen gerekiyor doğum başlamış demektir demişti
hf_btl Doktor muayenesinden sonra eve dönüş yolunda sancılar başladı, evde suyum geldi, geri döndüm, suni sancıyla 5 saatte doğurdum
hf_btl Bu arada hiç dakika filan tutmadım, suyum gelmeden önce durmadan bağırsak ağrısı gibi sancılanıyordum, suni sancıdan sonra zaten hızlıca her 2 3 dakkada bire düştü
hf_btl Yani herkeste öyle düzenli aralıklı filan olmuyomuşş bende böyle oldu, hatta ısrarla hayır bağırsağım sancılanıyor diyordum😅 suyum geldikdten sonra anladım evet bu o