Gebeanne45 kuzum korkma allahın izniyle hareket varsa bişey yoktur bizde adanaya yakınız çok şiddetli hissettik çok korktuk bence o korku böyle patlak verdi o yüzden böyleyiz😮💨 bende yataklığım şuan ama hareket ediyor bebek nerdesin şuan başka şehire gittin mi canım çok geçmiş olsun Allah tekrarlatmasın evladını sağsalim kucağına almak nasip olsun inşallah 🙏🏻