Yarın hem bebeğimizi görmeye gidicez hemde şeker yükleme testimiz var . 1 kızım var 2. Si karnımda kaç gündür annelerinden babalarından ayrı kalan çocukları düşündükçe o kadar üzülüyorumki
Allah tüm yavruları korusun
Kimseyi, en çokta anne babasına muhtaç olan minikleri annesiz babasız bırakmasın🙏🏻 o çocukların başına inş hiç bir zaman kötü bişey gelmesin