yagmurb Neris_poyraz Allah sağlıklı uzun ömürler versin, oğlanlar biraz geç geliyor dedikleri biraz doğru sanırım ☺️ leke dediğiniz nişan gibi bir şey miydi peki yoksa kanama şeklinde mi
Neris_poyraz yagmurb peçeteye sildiğimde kaygan sil sil bitmeyen bi nişandı. Sizede rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah
yagmurb Derya-38 Ah maalesef suni sancı için o kadar olumsuz şeyler duydum ki içim rahatladı biraz teşekkürler
Tintinsu yagmurb ben de 37+0 günlüğüm. Sol kasığımda 2 gündür ağrı var geçmiyor. Doğum sancısı gibi girip girip çıkmıyor hep sabit bir ağrı. Sizde de var mı bu tarz şeyler ?
yagmurb Tintinsu yok hiç ağrım olmadı bence doktorunuza danışın acaba bebeğiniz kanala yerleşiyor da kasıgınıza baskı ve ağrı mı yapıyor