Reyyankotug 33+4 haftalıkken doktoruma gittiğim de bebeğimin 36 haftalık olarak ilerlediğini kilosu boyu her şeyi ileriden gidiyor dedi bu ne demek oluyor? Erken doğum gözükmüyor dedi. 33+4 te 2500 gr kilosu vardı.
Kubraon Reyyankotug bizdede ayni durum soz konusu 10 gun ileride bizde dogumu ona gore hesaplamamiz lazm diye dusunup karismistik ama sadece gelisimi ilerdeymis hersey normal seyrinde ilerliyor onun disinda yani birazda tombis bi bebis olmus olucak 🙂
Ersagununannesi Reyyankotug 33+1 ken doktorum iki hafta ileriden gidiyor başıda büyük dedi. 2709 gr 47 cm iri bebek maşallah 🤭 eğer doğuma kadar ileriden devam ederse normal olmayabilir sezeryanla alırım dedi ama kısmet bakalım haftaya tekrar gidecez 🥰
Sulte Htc98 ohhh maşallah tombis olcak ne yiyip içiyorsunuz ne tukettiniz 18 haftalık hamileyim fikir olsun
Htc98 İlk gebeliğim normal beslendim sadece meyveyi çok aserdim onu yedim farklı olarak şöyle bir şey de var bende eşimde 5 kg dogmusuz o yüzden çok şaşırmadım ama doktorlar çok acayip karşıladı
Htc98 Sulte normal beslendim farklılık yok sadece meyveyi çok yedim ama genetik tahminim bende eşimde 5 kg dogmusuz
Hilalttk16 Merhabalar 21+1 de kontrole gittim 551 gram olmuş bebeğim 2 hafta önden gidiyormuş. Erken doğumu tetiklemez ama doğum şeklini tetikleyebilir dedi doktor
Reyyankotug Ersagununannesi bize de kafası büyük dedi aklımda hiç sezaryen yoktu içime bir kuşku düştü