iyi aksamlar kizlar..hem biraz sohbet hemde size bir tavsiye vermek icin yaziyorum..36 +2 deyim..genel büyük temizligi bu hafta yapacaktim..ama ben okadar agirlastimki cok fazla kilo almadigim halde : ( elim kolum kalkmiyor bi iş yapayim..hemde tam da bu hafta agirlastim..size demem.o.ki tabi herkes bir degil ama bu haftalara büyük temizligi birakmayin..ben boyle olacagini bilsem 34 de felan yapardim..siz kacinci haftalarda dusunuyorsunuz ve ne gibi seyler yapacaksiniz evde