15+2 bir kızım olacak inşallah🙏🏻 eşim bana bakmadı diye bile ağlamak geliyor hem çok duygusallık var üstümde hemde kendimi çok yalnız ve değersiz hissetmeye başladım dünden beri de yataktan kalkamıyorum kalkmakta hiç istemiyorum sizde durumlar nasılll🤦🏻♀️🥹