Hafize23 Bugün gittim doktora. Salı günü doğum tarihi verdi. Zorunlu spinal sezeryan. Nst de sancım çıktı bugün ama ben birşey hissetmiyorum acı eşiğim yüksek olduğu için. 50 nin üstünde. Bide çatı muayenesi yaptı yavruşum kanala girmemiş hala yukarda ve kafa çapı 40 haftalık olduğu için. Dedim 39 u geçirsek falan beklesek bu sancıyla suyun salı gününden öncede gelebilir dikkatli ol dedi😟