Belden uyusturmali oldum her ameliyat gibi sonrasında tabi ki acı ve agri oluyo anestezi etkisi geçtikçe ağrı kesiciler yapılıyor ama normal ameliyat sonuçta ama belden uyusturmali iyi yonu dogum olurken görüyoruz duyuyoruz sonrasında odaya geçince hemen bebeği emzirmek gerekiyor zaten ayık oluyorsunuz giyinmek daha kolay oluyor 4 saat sonra falanda ayağa kaldırıp yürütüyorlar hareket etmek çok iyi geliyor hem ağrı azalıyor hemde kolay iyileşiyor sık sık kısa yürüyüşler yapmak lazım ben bir de 1 hafta sonra korse taktim normal lastikli korse ameliyat yerini sıkı tuttu ve hareket ederken acimamasini sağladı 😊 inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız