nnisanannesiii 32 haftalıgım çay doldururken karnıma kaynar su döküldü cok derin yanık değil pansuman yapıldı nst çekildi normal çıktı yarın doktoruma gidicem muayene icin basına böyle bişe gelen varmı kızlar cok korktumm
-Meyra nnisanannesiii öncelikle çok geçmiş olsun🙏🏻 Ama korkmayın bebeğinize bi zarar gelme ihtimali çok düşük kaç kat deri altında ve kese içinde duruyor😊