Mysmrt EsenCebeci 36+0 da 2600dü 37+0da 3100 olmuştu muhtemelen ikisinden birini yanlış ölçtüler ama bilemiyorum
kuzeymomsss EsenCebeci 36 haftalıkken bilmiyorum ama 37 haftalıkken doğum yapmıştım 3490 gram doğdu oğlum
Sinemb1406 EsenCebeci 36 haftalıkken 2 kilo 810 gramdı. 37 de gittim 3 kilo 60 gramdı. Yarın tekrar kontrolüm var, büyük ihtimalle de sezeryana alınacağım ☺️
Erbe EsenCebeci her bebek farklıdır canım kilosuna takılma bence herkes 36 ya 2 kusur yazmış ben 33 haftaligim 2600 her bebek bir değil dert etme sağlıklı olsunlar kilolu olmasada olur