HebunDuyguetin 18+2 haftalığım kızlar neler hissediyorsunuz ne farklılıklar var ağrılarınız uyku halleriniz enerjiniz nasıl ???👼🏻
Sebahat42 HebunDuyguetin bende 18+4 olduk cnm fazla bı deyısıklık yok sadece yuruş yaparken bıraz nefes nefese kalıyorum onun dışında bı sıkıntımız yok şükür
Mucizelimm HebunDuyguetin bende 18 haftalık oldum henüz pek bir hareket hissetmiyorum çalışıyorum bun aralar enerjim düşük yürürken sağa sola dönerken kaşıklarımda gerilme oluyor onu hissediyorum iştahım çok açık
Oykutoskuzey HebunDuyguetin yaaa 3 lu test yaptırdınız mi kizlarr şu afp değeri yüksek olanlar yazabilir mi ya
Sebahat42 HebunDuyguetin evet cnm gecelerı acayıp tıkanıyo burnum kaç kere uyanıyorum nefes alamayınca
Parleur Bende 18+1 burnum tıkanıyor hatta bazen kanıyo içi. Bazen nefes nefese kalıyorum. Ama henüz bebeğimi hissetmedim beklıyorum sabırsızlıkla.
Bayanminyon07 19+3 olduk oğlumla artık yavaş yavaş hissettirmeye başladı kendini ufak ufak kipirdaniyor 😍😍bnde sindirim sorunu başladı doktor normal dedi bebiş büyüdükçe baskı yapmaya bsliyomus mide yanmalari oluyor artik.. burun tıkanıklığini bnde yaşıyorum gece özellikle çok kuruyor ve tıkanıyor rahat uyuyamıyorum.. diş ağrılaini soylemiycem bile zaten fena durumdayım diş ağrısı bilmezdim hamilelikten önce..
Busraasaf Bayanminyon07 bende 19+2yim benimde oğlum olacak bende aynıyım burnum tıkanıyo ve diş ağrım vardı 18.haftadayken annem hep diyodu bak dişlerini kaybedersin bol bol süt iç yoğurt ye ben dikkate almıyodum ama ağrım olunca şimdi hergün süt içiyorum.Bide gecenin bi yarısı kasılmalarım oluyo o berbat bişey felakeeeettt😩😩😩😩
Khmu 18 haftadayı oğluşumun hareketlerini geceleri hissediyorum benimde ayakta ,yürürsem belim kalçam ağrıyor ayakda zor duruyorum
Kuse4442 Oykutoskuzey 4 lün taramayı yaptırdık 20+2 deyiz ben direk sonuca baktım negatif diyor diğerlerinde referans değerlerinde değişiklik olabiliyormuş
Leyla508 Oykutoskuzey bana sadece afr degerine bakalım dedi 3 kü teste gerek yok dedi onun değeride 28 çıkmış bunu 75 e kadar yolu var normal cıkmıs dedi
Leyla508 19+5 haftalık oldu yaklaşık 1 haftadır inanılmaz kasık ağrısı yaşıyorum bazen adım atamıyorum kram ağrısı var sabah akşam magnezyum içiyorum ama pek fayda etmiyor gibi. Bende de çok fazla burun kuruluğu var burnumun biri hep tıkalı 😀