Seyma06 15 kg taşıma kapasiteli diyorlar ama daha fazlasında kırılır mı kızım 17 kilo 3 yaşına girecek kardeşi için alacağız ama ilk başta o kullanacak kiskanmamasi için ☺ kırılır mi acaba ya
abcd-16 Seyma06 bende kraftın var ikinciyi büyüttüm büyük oğlum 22 kücük 13 ikisinde hergün üstünde tepiniyor bir şey olmadı😊
Minigim--2 Seyma06 ben oğlum doğduğundan beri kullanıyorum 2.5 yaşında hayla yatıyor gayet sağlam yani hiç bişey olmuyor hayatımda aldığım iyiki dediğim yatak istediğim heryere götürüyorum yatagida 🤗
Seyma06 yesillimonn ay benim kiz biraz canavar gibi korktum o yüzden yoksa 4 yaşına kadar kullanılan mi tercih etmeliyim diye arafta kaldım
Seyma5555 Ben ilk kizimda kullandim park yatak 4 yasina kadar kullandi hala sapasaglam. Hatta arada ben bile yanina kivriliyordum 😊
Minigim--2 Ugy kanz almıştım ben ayakları var sallamak için kullanabilirsin takip onları ben hiç kullanmadım benim oğlum sallanmaktan hiç hoslanmiyordu çünkü
Haticevrl Seyma06 valla ben markasini bile hatırlamıyorum dandirik bise ikinci el almıştım oğlum 22 kilo eşimde Bi 100 vardır ikiside içinde yatyo arada geceleri sapasağlam maşallah 😅😅