Zeynep_2049 35+2de 3300kg dı şuan 36+2 haftaya kontrolüm var bakalim ne kadar olmuş iri bebek olucak galiba acaba sezeryan mi olurumm🤔
Busra80 Zeynep_2049 belli Bi kilo sınırı vardır o kiloya kadar ulaşırsa sezeryan der bence yoksa normal i de göz önüne alabilir canım benim fikrim
nazli_ozcan09 Zeynep_2049 biraz kilosu fazla geldi sanki bana 😅 çünkü bende 37 hafta iken gittim 2286 gramdı şuan 39 olduk bakalım cuma günü kaç kilo çıkacağız
Kubra_Ozmen Zeynep_2049 oy maşallah subhanAllah🥰 Benim 37+3 te 3400-3500 civarı denilmişti 37+6 da 3220 doğmuştu 😅 illa aşa yukarı birşey söyleniyor zaten, sağlıcakla gelsin inşallah❤️
ikicocuk_biranne Zeynep_2049 benimde öyle yapısal sanırım. 36+4 3400 dedi. Cumartesi veya pazartesi sezeryana alicak makat gelişli mecbur olucam