Yagmurrr98 sarılık anında düşüp yükselen bişey. Korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz. Sık sık emmesi lazım emmediği için uyku hali yapıyor bebeğe. Ben en son sütümle beraber mama verdim. Bi mama verdim sonraki 2-3 defa emzirmeye çalıştım 2 mama verdim 2-3 emzirmeye çalıştım. Gittikçe daha az verdim mamayı bebek gözünü açınca direk emzirmeye çalıştım sonra da zaten bıraktım komple mamayı. 1 kutu yarı bile olmamıştı. Şükür toparladı mamaya da alışmadı