Elif1907 30+3deyiz, karın içinde yanma var sırtımda aşırı ağrı var ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum kızlar ☹️ Magnezyum ilacım bitti o yüzden mi bu kadar şiddetli hissediyorum bilemedim.. Bu sorunu yaşayan var mı?
Elif-Turan5036 Elif1907 göbeğin de yırtılma var mı eger göbeğin de yırtılma varsa oda yanma yapıyor insan hissediyor o acıyı benim öyle olmuştu ince ince sızlıyordu hatta
Elif1907 Elif-Turan5036 göbeğimde şuan gözle görülür bir yırtılma yok da ilerleyen zamanda belli olur herhalde değil mi
Elif-Turan5036 Elif1907 tabiki belli olur benim önce ince ince yandı sonra zamanla baktım yırtılma olmuş