Paradisee21 Merhaba kızlar ben şu an 31 haftalık hamileyim ve doktor ilk 14.haftamda cinsiyeti söylemişti erkek diye ondan sonra şimdiye kadar 3 4 farklı doktor gördü hepsi yine erkek dedi birde 24.haftamda detaylı ultrasona girdim orda da aynı şeyi söyledi doktor zaten detaylıdan sonra alışverişe başladım kesindir diye. Neyse asıl meseleye geleyim işte benim bu son bir aydır çok bacak ağrılarım oluyordu geçmek bilmiyor bir türlü bugün bir köye gittik orda benim halimi gören bir kadın bebeğin ters döndüğünü o yüzden bu ağrıların olduğunu söyledi bir ebe kadın varmış bu köyde seni ona götürelim dedi bende bu ebe kadınların elinin şifasına inanıyorum açıkçası benim bir yıl çocuğum olmadı doktor bana rahmimin ters olduğunu söyledi ve yapacak bir şey olmadığını söyledi.Annem de beni bir ebe kadına götürdü adetin 5.gününden başlamak üzere üç gün boyunca yanına gittim eliyle masaj yaptı rahmimi çevirdiğini söyledi ve bu ay en fazla bilemedin iki ay sonra hamilesin dedi ve ben gerçekten o ay hamile kaldım. Neyse işte biz gittik bu kadında bana karnımın çok sert olduğunu bebeğin kendini topladığını söyledi bebeğin cinsiyeti kızmı dedi dedim hayır erkek dediki genelde kızlar kendini böyle yapıyor bir yerde toplanıyor eminmisin diye kaç kere sordu yani doktor erkek dedi dedim. Ya baya kafama takıldı etrafımda da bir kuzenim vardı doğana kadar doktor erkek demişti kız doğdu.Yani allahın takdiri cinsiyet hiç farketmiyor zaten ilk çocuğum ama bir sürü alışveriş yaptım herşeyi erkek eşyası aldım detaylıdan sonra kesindir diye düşündüm. Ama kadının dediği aklıma takıldı ismi bile hazır ya cinsiyette yanılma olursa? Kafama baya takıldı inşallah öyle bir şey olmaz o kadar hazırlık boşa gider yoksa üzülürüm :(
Bebismucize Paradisee21 canım benimde hep toplanıyor ve bazen rahatsız ediyor o durum, cinsiyeti erkek bebişimin. Kime sorduysam erkek bebekler toplanır dedi
Paradisee21 biryazgecesii valla benimde pek inanasım gelmedi ama her ne yaptıysa aynı ay hamile kaldım ve baya kişi bu şekilde hamile kalıyormış. Ama inanın bazen doktorların anlamadığını bu ebeler anlıyor benim gittiğim ebe 11 doğumunu da kendi yaptırmış duyunca baya şaşırmıştım işinin ehli olsa gerek yetenek demek işte
Narinsuu Dışardan uterusa mudehale edenleri ve gerçekten başarılı olanları biliyorum da cinsiyeti disardan elle tahmin edeni ilk duyuyrm. Ben olsam asla kuşku duymazdm Doktorlar görüp de size bı Bilgi veriyorlar yok toplanma yok aserme belirti falan hepsi yalan dolan
meltembal19 bebeğin toplanması neden cinsiyetle alakalı olsun ki. sizin haraketleriniz, konumunuz, yatış şekliniz vs etkileyebilir anca. benim de erkek ve bir yerde toplandığını çok sık hissediyorum.