Babybaby12 bende adanadayım ama ilçesinde 😇 açıkcası hiçbirley almadım ilk kızımdan bıraürü kıyafet var yeni doğan özellikle bu kızımda giyer tulum alt üst takımlar hep hastane çıkışları setlı 40 çıkana kadr gıyer herhdle bebek olduğu ıcın üşür sonrasını zaten bebekler yonlendıryor bızı kısa kollu şort felan bakarım ama suan almayı düşünmüyorum ben sızın llkse alın ama yınede bır kaç parça tulum çok ıyı oluyor özellikle ben çok kullandım tulum