Herkese hayırlı akşamlar anneler anne adayları🌺 33 haftalık gebeliğim mevcut bugün kontrolümde doktor tansiyonumu ölçerken 13-7 çıktı ve idrarda proteinime bakmak istedi eser miktarda protein çıktı ve benden bir süre tansiyon takibi istedi ödemin olup olmayacağına dikkat et dedi. Google’dan baktığımda gebelik zehirlenmesinden bahsediyor hem annenin hem de bebek için tehlikeli olabileceği yazıyor inanılmaz korktum şuan bu konuda bilginiz varsa benimle paylaşır mısınız lütfen?