Kelebek1 Arkadaşlar şifa hastanesinde op Dr Burçak tok bu bayana giden var mı acaba ? Hastane hakkında bilgisi olan iyi kötü yorumları bekliyorum
_nihall Kelebek1 canim ben gidiyorum ilk simender hanima gidiyodum cok iyiydi hastaneden ayrilinca burcakla devam ettim Hastanede dogum yapan arkadaslarim var memnun kaldilar ve fiyat olarakda uygun bir hastane
Kelebek1 _nihall peki doktor gece Doğuma geliyor mu hani yoksa nöbetçi doktor mu oluyor pek bileğim yok hastaneyle alakalı biraz bilgi verir misin bana canım? Birde 31+5 günlüğüm şu an doktor böyle bir durumda hasta reddediyor mu herhangi bir sıkıntım Yok hani
Oznr Kelebek1 bugun sordum geliyorum tabi dedi. Geldiginde benim hastam oldugunuzu söyleyin beni ariyorlar geliyorum dedi. Nst de bi ebe vardi onunla mihabbet ettim burcak hanim normal dogum icin sartlari zorlar sezeryana merakli degildir dedi ben istemiyorum cinki sezeryan. Bana da beklicez dedi bebek asagi dönmüş cunku
_nihall Kelebek1 evet o hastanede muayne oldugun doktor gecede olsa doguma kendisi geliyormus normal dogum 800 sezeryan 1.300 istege bagli szeryani pek hatirlamiyorum 2.300 falandi sanirim
Kelebek1 Oznr ya açıkçası kendi gittiğim hastane Doğum fiyatlarına zam yapınca bende bi arayışa girdim mecburen hastane olarak nasıl peki Doğum odaları Doğumhaneye baktınız mı peki ? Birde yoğunbakım kısmı var mı
Oznr Kelebek1 yogun bakim kismi var evet ama dogumhaneye bakmadım 26dan beri oraya gidiyorum simdi 37 yim. Artik haftada bir gidicem. Iki seferdir doktor sezeryan var deyip bekletiyor tek sıkıntım o. Ama ilgili bi doktor. Bszilari begeniyor doktoru ve hastaneyi bazilari begenmiyor bende arkadas onerisiyle gittim
Oznr Kelebek1 benim de korkum hep bundandi ama o ebeden oyke duydum biraz icim rahatladi ben haftaya gel istersen alalim dicek sandim ama demedi beklicez dogumu sorun yok dedi
Kelebek1 _nihall fiyatlar çok uygun açıkçası diğer hastanelere göre o yüzden de bi şüphe uyandırıyor bende 😁
_nihall Kelebek1 evet uygun baya 2 arkadasim orda dogum yapti memnun kaldilar sende bi bak canim icine sinerse devam edersin