esma-35 Merhabalar herkese. Son haftama girdim ama bebek hala kanala girmedi. Hiçbir belirti yalancı sancı bile yok. Egzersizlere başladım, ananas hurma vs yiyorum ama hala tık yok. Önerilerinizin tümüne açığım 🥹
Babykalamar esma-35 bilmeyerek bisey sorucam kanala girmesiyle bas asagi normal dogum pozisyonunda olmasi farkli seyler mi? Ve kanala girdigini biz anlayabiliyormuyuz?
2022bebeki esma-35 Simge duman in YouTube da kanala giris egzersizleri var onu yapabilirsiniz ekstra. Ben bir de sıcak su altında fayanstan tutunarak banyoda squat yaptım, ahududu yaprağı çayı içtim 🤗
esma-35 Babykalamar evet farklı şeyler. Bebek kanala girince karında bir rahatlama nefes alma rahatlaması bir hafiflik oluyor
Babykalamar esma-35 acaba girdimi cunku eskiden ben oturur pozisyonda kalamiyordum nefes darligim geliyordu. Artik oturuyorum bi iki haftadir. Ama doktorum kontroldede oyle bisey demedi haftasonu sorayim🌸