Herkese merhaba sevgili arkadaşlar, kronik astım rahatsızlığım sebebi ile bahar aylarına yakın alerjik rinit belasıyla uğraşmaktayım. 10 haftalık gebeyim henüz bahar ayları gelmemesine rağmen hapşırık krizleri burun tıkanıklığı, göz kaşınması vs tam bir alerjik rinit atakları geçiriyorum. Bu durumda gebe kalmadan önceki alerji ilaçlarımı kullanamıyorum malum, benimle aynı kaderi paylaşan var mıdır nasıl bir çözüm bulabiliriz yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻